Op weg!
10 mei 2017 - Tours, Frankrijk
Uden- Tours
De laatste dagen voor vertrek is de stemming er al helemaal ingekomen, alle gesprekken, appjes etc gingen bijna allemaal over de Camino... Veel vragen, goede raad en lieve omhelzingen meegekregen! De rugzak is tientallen keren ingepakt en weer uitgepakt en denk dat het zo goed is maar zoals bij iedereen zal er onderweg vast weer wat uitgaan heb ik zo het vermoeden... Vandaag dan eindelijk op weg, samen met Els en Hermen in de camper. Na een slowstart door de nodige files, lekker door kunnen rijden over de tolwegen en in Tours beland. Als mijn loopweer net zo mooi mag zijn als vandaag dan teken ik er voor! Dit berichtje schrijf ik op een bijzonder plekje, nl in een tentje op palen, grappig en cozy. En aan de ene kant hoor ik nog net wat van de kermis aan de andere kant van de rivier en aan de andere kant waan ik me al meer mediterraans door het geluid van een krekel! Daar kan ik vast lekker bij slapen....

Lieve Wendy, ga en geniet!
Wow, nu is het begonnen. Dit wordt jou tocht. Geniet!!!