Reacties
Reacties 1 - 50 van 194
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Marijke | Weer een hele ervaring rijker Wendy, fijn geweest… | 1 jul. '17 |
| Janny | Morgen begint het werkzame leven weer. Zal wennen… | 25 jun. '17 |
| Tony | Wendy welkom thuis. Bedankt voor de leuke manier waarop… | 24 jun. '17 |
| Dick Blommendaal | Ik zie in jou een beetje de nieuwe Floortje Dessing.… | 24 jun. '17 |
| Els | Ja!!! Je bent weer thuis! Met een rugzak vol ervaring,… | 23 jun. '17 |
| Hedwig | HELD | 23 jun. '17 |
| Hedwig | Weer naar huis! Probeer het Camino gevoel vast te… | 23 jun. '17 |
| Ans | Yoehoee....as. dinsdag horen we je Camino-verhalen… | 23 jun. '17 |
| Jeanne | Prachtige verhalen Wendy! Je gaat met een volle (maar… | 22 jun. '17 |
| Janny | Ondertussen ben je weer thuis! Wat heb je de sfeer… | 22 jun. '17 |
| Hedwig | De laatste dag en ook weer de eerste dag. Je laatste… | 21 jun. '17 |
| Ans | Prachtig verwoord Wendy!! N geweldige ervaring rijker… | 21 jun. '17 |
| Nelly Daniels | Knap gedaan ik doe het je niet na. | 21 jun. '17 |
| Els | Dit is echt de laatste dag van je camino. Ik proef… | 21 jun. '17 |
| Hedwig | Ja de zee! Prachtig en mooi. Kijkplezier voor uren.… | 20 jun. '17 |
| Els | Je krijgt er geen genoeg van, nog een dag lopen. Maar… | 20 jun. '17 |
| Els | Een goede keuze om met de bus naar Fisterre te gaan.… | 20 jun. '17 |
| Els | Bijzonder moment dat zwierende wierookvat! En ook… | 20 jun. '17 |
| Hedwig | Een leeg plein voor de kathedraal, maar dat zou niet… | 20 jun. '17 |
| Janny | Mooi, intens verhaal Wendy. | 20 jun. '17 |
| Hedwig | Wat mooi geschreven weer. En je hebt tijdens de pelgrims… | 20 jun. '17 |
| Marijke | Hartstikke goed, en van het begin tot het einde prachtig… | 19 jun. '17 |
| Els | Ja!!! Je bent er!!! Gefeliciteerd!!! Supergoed van… | 19 jun. '17 |
| Heidi | Hey Wendy, Wat een geweldige prestatie, ik ben trots… | 19 jun. '17 |
| Hedwig | You Girl!! You did it! Dit ga je nooit meer vergeten… | 19 jun. '17 |
| Ans | Wohhw gehaald Wendy!!! Gefeliciteerd Super goed gedaan!!!… | 19 jun. '17 |
| Marianne Goossens | Wendy wat kun je trots zijn op jezelf en wij zijn… | 18 jun. '17 |
| Ans | Ohhh....zo een geweldige camino gelopen met zoveel… | 18 jun. '17 |
| Janny | Wat een ervaringen! Die pakken ze je nooit meer af!!… | 17 jun. '17 |
| Hedwig | Het bijna einde is dus echt een nieuw begin. Jouw… | 17 jun. '17 |
| Els | Wow Wendy, bijna aan het einde! Het gaat toch wel… | 17 jun. '17 |
| Nelly Daniels | Wat ben jij goed bezig zeg. nog een paar fijne dagen… | 15 jun. '17 |
| Janny | Volgens mij is "het einde" er bijna! Of… | 13 jun. '17 |
| Chimène Nooijen | Wij missen je ook! Maar wat een mooi avontuur! | 13 jun. '17 |
| Anja | Hey Wendy, wat een mooie verhalen! Ik zie je helemaal… | 13 jun. '17 |
| Els | Weer zo'n heerlijk ontspannen dag! Je verlangt… | 13 jun. '17 |
| Els | Ja die witte voetjes, ik verheugde me er al op om… | 13 jun. '17 |
| Wendy | I know Dick, never change a winning team..! Maar heb… | 13 jun. '17 |
| Dick Blommendaal | Aparte interpretatie van het spreekwoord: Wie de schoen… | 12 jun. '17 |
| Hedwig | Wat ben je toch aan het genieten! Inderdaad komt het… | 12 jun. '17 |
| Wendy | Nee dat weet ik maar ik ben soms n beetje ijdel..!… | 12 jun. '17 |
| Hedwig | Wen!!! Hou dan ook die schoenen aan! Het is geen schoonheids… | 12 jun. '17 |
| Hedwig | Je gaat goed! Ik zing voor jou: " zo gaat het… | 12 jun. '17 |
| Wendy | En vergeet ik nog te vertellen dat ik t nog 100km… | 12 jun. '17 |
| Els | Weer alleen verder. Maar als ik het zo lees gaat dat… | 12 jun. '17 |
| Ans | Weer op je eigen... alleen...de laatste week in??… | 12 jun. '17 |
| Wendy | Haha Thea, wacht maar tot ik terug ben.. | 11 jun. '17 |
| Hedwig | Ja al die holle wegen. Net Engeland inderdaad. Zo… | 11 jun. '17 |
| Thea | ik mis de aai door mijn haren | 11 jun. '17 |
| Els | Weer zo'n heerlijke dag! Maar die bedbugs, ik… | 11 jun. '17 |
1 2 3 4 Volgende »

- Marijke: Weer een hele ervaring rijker…
- Janny: Morgen begint het werkzame…
- Tony: Wendy welkom thuis. Bedankt…
- Dick Blommendaal: Ik zie in jou een beetje…
- Els: Ja!!! Je bent weer thuis!…
Alle reacties »