Reacties

Reacties 1 - 50 van 194

Naam Reactie Datum
Marijke Weer een hele ervaring rijker Wendy, fijn geweest… 1 jul. '17
Janny Morgen begint het werkzame leven weer. Zal wennen… 25 jun. '17
Tony Wendy welkom thuis. Bedankt voor de leuke manier waarop… 24 jun. '17
Dick Blommendaal Ik zie in jou een beetje de nieuwe Floortje Dessing.… 24 jun. '17
Els Ja!!! Je bent weer thuis! Met een rugzak vol ervaring,… 23 jun. '17
Hedwig HELD 23 jun. '17
Hedwig Weer naar huis! Probeer het Camino gevoel vast te… 23 jun. '17
Ans Yoehoee....as. dinsdag horen we je Camino-verhalen… 23 jun. '17
Jeanne Prachtige verhalen Wendy! Je gaat met een volle (maar… 22 jun. '17
Janny Ondertussen ben je weer thuis! Wat heb je de sfeer… 22 jun. '17
Hedwig De laatste dag en ook weer de eerste dag. Je laatste… 21 jun. '17
Ans Prachtig verwoord Wendy!! N geweldige ervaring rijker… 21 jun. '17
Nelly Daniels Knap gedaan ik doe het je niet na. 21 jun. '17
Els Dit is echt de laatste dag van je camino. Ik proef… 21 jun. '17
Hedwig Ja de zee! Prachtig en mooi. Kijkplezier voor uren.… 20 jun. '17
Els Je krijgt er geen genoeg van, nog een dag lopen. Maar… 20 jun. '17
Els Een goede keuze om met de bus naar Fisterre te gaan.… 20 jun. '17
Els Bijzonder moment dat zwierende wierookvat! En ook… 20 jun. '17
Hedwig Een leeg plein voor de kathedraal, maar dat zou niet… 20 jun. '17
Janny Mooi, intens verhaal Wendy. 20 jun. '17
Hedwig Wat mooi geschreven weer. En je hebt tijdens de pelgrims… 20 jun. '17
Marijke Hartstikke goed, en van het begin tot het einde prachtig… 19 jun. '17
Els Ja!!! Je bent er!!! Gefeliciteerd!!! Supergoed van… 19 jun. '17
Heidi Hey Wendy, Wat een geweldige prestatie, ik ben trots… 19 jun. '17
Hedwig You Girl!! You did it! Dit ga je nooit meer vergeten… 19 jun. '17
Ans Wohhw gehaald Wendy!!! Gefeliciteerd Super goed gedaan!!!… 19 jun. '17
Marianne Goossens Wendy wat kun je trots zijn op jezelf en wij zijn… 18 jun. '17
Ans Ohhh....zo een geweldige camino gelopen met zoveel… 18 jun. '17
Janny Wat een ervaringen! Die pakken ze je nooit meer af!!… 17 jun. '17
Hedwig Het bijna einde is dus echt een nieuw begin. Jouw… 17 jun. '17
Els Wow Wendy, bijna aan het einde! Het gaat toch wel… 17 jun. '17
Nelly Daniels Wat ben jij goed bezig zeg. nog een paar fijne dagen… 15 jun. '17
Janny Volgens mij is "het einde" er bijna! Of… 13 jun. '17
Chimène Nooijen Wij missen je ook! Maar wat een mooi avontuur! 13 jun. '17
Anja Hey Wendy, wat een mooie verhalen! Ik zie je helemaal… 13 jun. '17
Els Weer zo'n heerlijk ontspannen dag! Je verlangt… 13 jun. '17
Els Ja die witte voetjes, ik verheugde me er al op om… 13 jun. '17
Wendy I know Dick, never change a winning team..! Maar heb… 13 jun. '17
Dick Blommendaal Aparte interpretatie van het spreekwoord: Wie de schoen… 12 jun. '17
Hedwig Wat ben je toch aan het genieten! Inderdaad komt het… 12 jun. '17
Wendy Nee dat weet ik maar ik ben soms n beetje ijdel..!… 12 jun. '17
Hedwig Wen!!! Hou dan ook die schoenen aan! Het is geen schoonheids… 12 jun. '17
Hedwig Je gaat goed! Ik zing voor jou: " zo gaat het… 12 jun. '17
Wendy En vergeet ik nog te vertellen dat ik t nog 100km… 12 jun. '17
Els Weer alleen verder. Maar als ik het zo lees gaat dat… 12 jun. '17
Ans Weer op je eigen... alleen...de laatste week in??… 12 jun. '17
Wendy Haha Thea, wacht maar tot ik terug ben.. 11 jun. '17
Hedwig Ja al die holle wegen. Net Engeland inderdaad. Zo… 11 jun. '17
Thea ik mis de aai door mijn haren 11 jun. '17
Els Weer zo'n heerlijke dag! Maar die bedbugs, ik… 11 jun. '17

 1 2 3 4 Volgende »