Reacties
Reacties 51 - 100 van 194
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Hedwig | Wat een mooie dag weer! Galicië! De laatste provincie… | 10 jun. '17 |
| Rita | Ha zusje, wat een pittige dag hebben jullie weer achter… | 10 jun. '17 |
| Janny | pfff te zien aan de foto's en te lezen: een zware… | 10 jun. '17 |
| Dick Blommendaal | Ziet er nog steeds fantastisch uit allemaal. Heb je… | 10 jun. '17 |
| Els | Dat moet een zware dag geweest zijn, maar ik hoor… | 10 jun. '17 |
| Marijke | Een conditie om jaloers op te zijn Wendy. Denk dat… | 10 jun. '17 |
| Ans | Wat n geweldige ervaringen " loop " beleef… | 9 jun. '17 |
| Hedwig | De O Cebreiro! Fantastisch. Mensen betalen geld om… | 9 jun. '17 |
| Els | Met de voetjes in het water, zo ken ik je weer! En… | 9 jun. '17 |
| Janny | Zeg dat! Stap voor stap en ik lees niets over blaren… | 7 jun. '17 |
| Els | Het klinkt inderdaad als een rustige dag. Maar je… | 7 jun. '17 |
| Hedwig | Albergue La Piedra! Prima plek om te slapen. Het gaat… | 7 jun. '17 |
| Ans | Wat heb je dit bijzonder moment/ dag erg mooi verwoord!!… | 7 jun. '17 |
| Dick Blommendaal | Hee Wendy, Was vanwege onze eigen vakantie een beetje… | 6 jun. '17 |
| Tony | Bijzondere momenten jij met het achterlaten van de… | 6 jun. '17 |
| Wendy | Hedwig, Els en Janny thnx voor de mooie woorden! | 6 jun. '17 |
| Wendy | Hey Jeanne, helemaal goed! En dank je! | 6 jun. '17 |
| Janny | Mooi verhaal Wendy. Ik voel je emotie daar bij Cruz… | 6 jun. '17 |
| Els | Hey kanjer, dat heb je goed gedaan! Een bijzondere… | 6 jun. '17 |
| Hedwig | Sin palabras | 6 jun. '17 |
| Jeanne | Sweet memories..... Heel veel plezier!! Ga vanaf nu… | 6 jun. '17 |
| Janny | Fijne wandelweek samen met Gabri! | 6 jun. '17 |
| Ans | Gezellig n week lopen met n vriendin.. genieten samen!! | 5 jun. '17 |
| Els | De herinneringen komen weer naar boven! Jammer dat… | 5 jun. '17 |
| Hedwig | Nou Wen! Je nodigt wel iemand uit voor een van de… | 5 jun. '17 |
| Wendy | Nee niet de mandarijnensap gehad, zag je berichtje… | 5 jun. '17 |
| Hedwig | En. . .de mandarijnensap genomen? Mooie stad Astorga… | 5 jun. '17 |
| Els | Dat is het mooie van de camino: leuke paradijsjes… | 4 jun. '17 |
| Hedwig | Fijn dat je het naar je zin hebt gehad bij Christine.… | 4 jun. '17 |
| Els | Nu je alleen loopt moet je selfies maken, leuk hoor!… | 4 jun. '17 |
| Marina | Fijn dat je je draai weer gevonden hebt had ook niet… | 3 jun. '17 |
| Marijke | Schitterende foto van de ooievaarsnesten. | 3 jun. '17 |
| Wendy | Haha, sorry, dacht dat ik dat iedereen wel zo'n… | 2 jun. '17 |
| Dorien | Hey tante Wendy! Wij komen na 3 weken erachter dat… | 2 jun. '17 |
| Hedwig | Lieve Wen! Jij kan dat zelf. Loop, geniet, eet, drink… | 2 jun. '17 |
| Els | Prinsesje! Weer even terug naar jezelf. Maar jou kennende… | 2 jun. '17 |
| Janny | De dag is omschreven met een vleugje droefenis maar… | 2 jun. '17 |
| Thea | wat ben je toch een kanjer geweldig sterkte met je… | 2 jun. '17 |
| Ans | Even terug bij jezelf is wel eens goed!! Zal idd alleen… | 1 jun. '17 |
| Heidi | Voor jou een jaar geleden en mijn moeder zou morgen… | 1 jun. '17 |
| Wendy | Je hebt gelijk Hedwig! Nee loop de alternatieve route,… | 1 jun. '17 |
| Els | Een bijzondere dag vandaag, maar zo te lezen heb je… | 1 jun. '17 |
| Hedwig | Je bent niet alleen! Heb je al op je schouder gekeken?… | 1 jun. '17 |
| Janny | Weer terug van vakantie en weer helemaal "bijgelezen".… | 1 jun. '17 |
| Marina | Ha zusje, nog steeds leuke verhalen en fijne vriendschappen,… | 1 jun. '17 |
| Hedwig | Heb je toch die regenbroek niet voor niets meegenomen… | 31 mei '17 |
| Hedwig | Jij hebt even Geen titel. Ik heb even Geen woorden. | 31 mei '17 |
| Marijke | Wat een leuk gezelschap. En toch fijn, een extra dag… | 31 mei '17 |
| Jenny | Hoi Wendy, Hat is elke dag weer bijzonder om je belevenissen… | 31 mei '17 |
| Els | Donkere wolken! Maar die opgerolde broek staat je… | 31 mei '17 |
« Vorige 1 2 3 4 Volgende »

- Marijke: Weer een hele ervaring rijker…
- Janny: Morgen begint het werkzame…
- Tony: Wendy welkom thuis. Bedankt…
- Dick Blommendaal: Ik zie in jou een beetje…
- Els: Ja!!! Je bent weer thuis!…
Alle reacties »