Reacties

Reacties 51 - 100 van 194

Naam Reactie Datum
Hedwig Wat een mooie dag weer! Galicië! De laatste provincie… 10 jun. '17
Rita Ha zusje, wat een pittige dag hebben jullie weer achter… 10 jun. '17
Janny pfff te zien aan de foto's en te lezen: een zware… 10 jun. '17
Dick Blommendaal Ziet er nog steeds fantastisch uit allemaal. Heb je… 10 jun. '17
Els Dat moet een zware dag geweest zijn, maar ik hoor… 10 jun. '17
Marijke Een conditie om jaloers op te zijn Wendy. Denk dat… 10 jun. '17
Ans Wat n geweldige ervaringen " loop " beleef… 9 jun. '17
Hedwig De O Cebreiro! Fantastisch. Mensen betalen geld om… 9 jun. '17
Els Met de voetjes in het water, zo ken ik je weer! En… 9 jun. '17
Janny Zeg dat! Stap voor stap en ik lees niets over blaren… 7 jun. '17
Els Het klinkt inderdaad als een rustige dag. Maar je… 7 jun. '17
Hedwig Albergue La Piedra! Prima plek om te slapen. Het gaat… 7 jun. '17
Ans Wat heb je dit bijzonder moment/ dag erg mooi verwoord!!… 7 jun. '17
Dick Blommendaal Hee Wendy, Was vanwege onze eigen vakantie een beetje… 6 jun. '17
Tony Bijzondere momenten jij met het achterlaten van de… 6 jun. '17
Wendy Hedwig, Els en Janny thnx voor de mooie woorden! 6 jun. '17
Wendy Hey Jeanne, helemaal goed! En dank je! 6 jun. '17
Janny Mooi verhaal Wendy. Ik voel je emotie daar bij Cruz… 6 jun. '17
Els Hey kanjer, dat heb je goed gedaan! Een bijzondere… 6 jun. '17
Hedwig Sin palabras 6 jun. '17
Jeanne Sweet memories..... Heel veel plezier!! Ga vanaf nu… 6 jun. '17
Janny Fijne wandelweek samen met Gabri! 6 jun. '17
Ans Gezellig n week lopen met n vriendin.. genieten samen!! 5 jun. '17
Els De herinneringen komen weer naar boven! Jammer dat… 5 jun. '17
Hedwig Nou Wen! Je nodigt wel iemand uit voor een van de… 5 jun. '17
Wendy Nee niet de mandarijnensap gehad, zag je berichtje… 5 jun. '17
Hedwig En. . .de mandarijnensap genomen? Mooie stad Astorga… 5 jun. '17
Els Dat is het mooie van de camino: leuke paradijsjes… 4 jun. '17
Hedwig Fijn dat je het naar je zin hebt gehad bij Christine.… 4 jun. '17
Els Nu je alleen loopt moet je selfies maken, leuk hoor!… 4 jun. '17
Marina Fijn dat je je draai weer gevonden hebt had ook niet… 3 jun. '17
Marijke Schitterende foto van de ooievaarsnesten. 3 jun. '17
Wendy Haha, sorry, dacht dat ik dat iedereen wel zo'n… 2 jun. '17
Dorien Hey tante Wendy! Wij komen na 3 weken erachter dat… 2 jun. '17
Hedwig Lieve Wen! Jij kan dat zelf. Loop, geniet, eet, drink… 2 jun. '17
Els Prinsesje! Weer even terug naar jezelf. Maar jou kennende… 2 jun. '17
Janny De dag is omschreven met een vleugje droefenis maar… 2 jun. '17
Thea wat ben je toch een kanjer geweldig sterkte met je… 2 jun. '17
Ans Even terug bij jezelf is wel eens goed!! Zal idd alleen… 1 jun. '17
Heidi Voor jou een jaar geleden en mijn moeder zou morgen… 1 jun. '17
Wendy Je hebt gelijk Hedwig! Nee loop de alternatieve route,… 1 jun. '17
Els Een bijzondere dag vandaag, maar zo te lezen heb je… 1 jun. '17
Hedwig Je bent niet alleen! Heb je al op je schouder gekeken?… 1 jun. '17
Janny Weer terug van vakantie en weer helemaal "bijgelezen".… 1 jun. '17
Marina Ha zusje, nog steeds leuke verhalen en fijne vriendschappen,… 1 jun. '17
Hedwig Heb je toch die regenbroek niet voor niets meegenomen… 31 mei '17
Hedwig Jij hebt even Geen titel. Ik heb even Geen woorden. 31 mei '17
Marijke Wat een leuk gezelschap. En toch fijn, een extra dag… 31 mei '17
Jenny Hoi Wendy, Hat is elke dag weer bijzonder om je belevenissen… 31 mei '17
Els Donkere wolken! Maar die opgerolde broek staat je… 31 mei '17
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

 « Vorige 1 2 3 4 Volgende »