Reacties

Reacties 101 - 150 van 194

Naam Reactie Datum
Ans Zal idd raar zijn als je maatje weggaat... maar geniet… 31 mei '17
Ans Wat n vrienden groep heb je al bij elkaar gelopen… 31 mei '17
Els Lastig om je vaste maatje te laten gaan! Maar wie… 31 mei '17
Hedwig Friends meet Friends leave. Zo gaat dat in jouw wandelzone.… 29 mei '17
Els Dat blijft toch vervelend dat reserveren. Je hebt… 29 mei '17
Angelina van Extel Hoi Wendy, Ik heb net je blog gelezen! Indrukwekkend… 29 mei '17
Marijke Jammer van dat reserveren, past idd niet bij het karakter… 28 mei '17
Jeanette Mooi geschreven geniet er van! Zo goed geschreven 28 mei '17
Hedwig Het is dus behoorlijk druk lees ik. En al dat blarenleed!… 28 mei '17
Els Tja, dat zorgen is je toch op het lijf geschreven!… 28 mei '17
Rita Wat een verhaal weer. Dat wordt straks een pracht… 28 mei '17
Marijke H Wendy, je bent echt een goede schrijfster! Heel leuk… 27 mei '17
Sabine He, zo zie je maar : ik vind de Meseta één van de… 27 mei '17
Ans Hola.... het was duidelijk je (jullie) dag niet..Je… 26 mei '17
Els Soms zit het mee en soms zit het tegen. En morgen… 26 mei '17
Wendy Tis gemopper met n knipoog Hedwig! Het blijft geweldig… 26 mei '17
Hedwig Wan gemopper allemaal! Dat is toch niet des Bedevaarts!… 26 mei '17
Jenny Ipenburg Leuk om je verhalen te lezen, Wendy! Ik hoop dat je… 26 mei '17
Marina Hoi zusje, wat een geweldige verhalen en beleving… 25 mei '17
Wendy Nee, die moet nog komen.. Ja hoop niet dat t zo als… 25 mei '17
Hedwig Fantastisch wat een avontuur! 25 mei '17
Els Dat is toch die beroemde, beruchte Meseta? Eindeloos… 25 mei '17
Els Hoofd eronder, helemaal nat! En lekker uitschudden!… 25 mei '17
Wendy Hey Chimène, nee heb geen blaren, erg blij mee! 25 mei '17
Wendy Nou wat denk je dan...? 25 mei '17
Els Laat mij eens raden wat jij onderweg bij die waterpomp… 25 mei '17
Wendy Haha De film ligt zelfs in t zicht bij de tv, Hedwig... 25 mei '17
Hedwig Ajj buikkramp getver. Hopelijk gaat het beter nu.… 25 mei '17
Gabri Hoi Wendy! Wat leuk om al je verhaaltjes en ervaringen… 25 mei '17
Chimène Nooijen Mooie verhalen wendy. Wat een prachtige omgeving om… 25 mei '17
Hedwig Ik zie nu pas de foto's. Prachtiggg en je bent… 25 mei '17
Els Weer een mooie dag achter de rug en van alles beleefd… 25 mei '17
Anja Echt zo leuk om je te kunnen volgen! En wat heb jij… 24 mei '17
Hedwig Dat gaat nog vaker gebeuren dat je het dorp of de… 24 mei '17
Marijke Nou zeg... geen drugs en geen alcohol, gelukkig had… 24 mei '17
Ans Veel km loop je zo weg.. enn... ook veel biertjes… 24 mei '17
Hedwig Gisteren de bloemetjes buiten gezet met de biertjes.… 22 mei '17
Rita Ha zusje, net wat je zegt, zo slecht heb je het nog… 22 mei '17
Wendy Hey Els, ik loop wel stukjes "alleen", ben… 22 mei '17
Els Het klinkt weer fantastisch! Je zoekt wel de gezelligheid… 22 mei '17
Marijke Het ziet er allemaal weer gezellig uit, we hoeven… 22 mei '17
Leonie leander de kroon wat een leuke verhalen en prachtige Foto's ge… 22 mei '17
Marianne Goossens Hoi Wendy, het lukte me niet om je te volgen maar… 22 mei '17
Janny Mijn familie kom je ook overal tegen haha! Sjaak kennende… 22 mei '17
Hedwig " ik ga niks schrijven hoor daar ben ik niet… 22 mei '17
Els Mooi verhaal weer hoor! En inderdaad het biertje (of… 21 mei '17
Agnes Wendy, wat een prachtige verhalen en mooi om je zo… 21 mei '17
Sylvia Hey Wendy, eindelijk gelukt om je verslag te lezen.… 21 mei '17
Ans Wederom n " klein verhaal" maar... Je vertaling… 21 mei '17
Marijke Wat leuk, een bruiloft, en er zijn ongetwijfeld genoeg… 21 mei '17

 « Vorige 1 2 3 4 Volgende »