Reacties
Reacties 101 - 150 van 194
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Ans | Zal idd raar zijn als je maatje weggaat... maar geniet… | 31 mei '17 |
| Ans | Wat n vrienden groep heb je al bij elkaar gelopen… | 31 mei '17 |
| Els | Lastig om je vaste maatje te laten gaan! Maar wie… | 31 mei '17 |
| Hedwig | Friends meet Friends leave. Zo gaat dat in jouw wandelzone.… | 29 mei '17 |
| Els | Dat blijft toch vervelend dat reserveren. Je hebt… | 29 mei '17 |
| Angelina van Extel | Hoi Wendy, Ik heb net je blog gelezen! Indrukwekkend… | 29 mei '17 |
| Marijke | Jammer van dat reserveren, past idd niet bij het karakter… | 28 mei '17 |
| Jeanette | Mooi geschreven geniet er van! Zo goed geschreven | 28 mei '17 |
| Hedwig | Het is dus behoorlijk druk lees ik. En al dat blarenleed!… | 28 mei '17 |
| Els | Tja, dat zorgen is je toch op het lijf geschreven!… | 28 mei '17 |
| Rita | Wat een verhaal weer. Dat wordt straks een pracht… | 28 mei '17 |
| Marijke H | Wendy, je bent echt een goede schrijfster! Heel leuk… | 27 mei '17 |
| Sabine | He, zo zie je maar : ik vind de Meseta één van de… | 27 mei '17 |
| Ans | Hola.... het was duidelijk je (jullie) dag niet..Je… | 26 mei '17 |
| Els | Soms zit het mee en soms zit het tegen. En morgen… | 26 mei '17 |
| Wendy | Tis gemopper met n knipoog Hedwig! Het blijft geweldig… | 26 mei '17 |
| Hedwig | Wan gemopper allemaal! Dat is toch niet des Bedevaarts!… | 26 mei '17 |
| Jenny Ipenburg | Leuk om je verhalen te lezen, Wendy! Ik hoop dat je… | 26 mei '17 |
| Marina | Hoi zusje, wat een geweldige verhalen en beleving… | 25 mei '17 |
| Wendy | Nee, die moet nog komen.. Ja hoop niet dat t zo als… | 25 mei '17 |
| Hedwig | Fantastisch wat een avontuur! | 25 mei '17 |
| Els | Dat is toch die beroemde, beruchte Meseta? Eindeloos… | 25 mei '17 |
| Els | Hoofd eronder, helemaal nat! En lekker uitschudden!… | 25 mei '17 |
| Wendy | Hey Chimène, nee heb geen blaren, erg blij mee! | 25 mei '17 |
| Wendy | Nou wat denk je dan...? | 25 mei '17 |
| Els | Laat mij eens raden wat jij onderweg bij die waterpomp… | 25 mei '17 |
| Wendy | Haha De film ligt zelfs in t zicht bij de tv, Hedwig... | 25 mei '17 |
| Hedwig | Ajj buikkramp getver. Hopelijk gaat het beter nu.… | 25 mei '17 |
| Gabri | Hoi Wendy! Wat leuk om al je verhaaltjes en ervaringen… | 25 mei '17 |
| Chimène Nooijen | Mooie verhalen wendy. Wat een prachtige omgeving om… | 25 mei '17 |
| Hedwig | Ik zie nu pas de foto's. Prachtiggg en je bent… | 25 mei '17 |
| Els | Weer een mooie dag achter de rug en van alles beleefd… | 25 mei '17 |
| Anja | Echt zo leuk om je te kunnen volgen! En wat heb jij… | 24 mei '17 |
| Hedwig | Dat gaat nog vaker gebeuren dat je het dorp of de… | 24 mei '17 |
| Marijke | Nou zeg... geen drugs en geen alcohol, gelukkig had… | 24 mei '17 |
| Ans | Veel km loop je zo weg.. enn... ook veel biertjes… | 24 mei '17 |
| Hedwig | Gisteren de bloemetjes buiten gezet met de biertjes.… | 22 mei '17 |
| Rita | Ha zusje, net wat je zegt, zo slecht heb je het nog… | 22 mei '17 |
| Wendy | Hey Els, ik loop wel stukjes "alleen", ben… | 22 mei '17 |
| Els | Het klinkt weer fantastisch! Je zoekt wel de gezelligheid… | 22 mei '17 |
| Marijke | Het ziet er allemaal weer gezellig uit, we hoeven… | 22 mei '17 |
| Leonie leander de kroon | wat een leuke verhalen en prachtige Foto's ge… | 22 mei '17 |
| Marianne Goossens | Hoi Wendy, het lukte me niet om je te volgen maar… | 22 mei '17 |
| Janny | Mijn familie kom je ook overal tegen haha! Sjaak kennende… | 22 mei '17 |
| Hedwig | " ik ga niks schrijven hoor daar ben ik niet… | 22 mei '17 |
| Els | Mooi verhaal weer hoor! En inderdaad het biertje (of… | 21 mei '17 |
| Agnes | Wendy, wat een prachtige verhalen en mooi om je zo… | 21 mei '17 |
| Sylvia | Hey Wendy, eindelijk gelukt om je verslag te lezen.… | 21 mei '17 |
| Ans | Wederom n " klein verhaal" maar... Je vertaling… | 21 mei '17 |
| Marijke | Wat leuk, een bruiloft, en er zijn ongetwijfeld genoeg… | 21 mei '17 |
« Vorige 1 2 3 4 Volgende »

- Marijke: Weer een hele ervaring rijker…
- Janny: Morgen begint het werkzame…
- Tony: Wendy welkom thuis. Bedankt…
- Dick Blommendaal: Ik zie in jou een beetje…
- Els: Ja!!! Je bent weer thuis!…
Alle reacties »