Reacties
Reacties 151 - 194 van 194
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Leonie leander de kroon | ik vind het geweldig wat je doet nog heel veel fijne… | 21 mei '17 |
| Dick Blommendaal | Behalve het moeten zoeken naar een slaapplaats, maakt… | 20 mei '17 |
| Els | The Camino is only the beginning! Dat is een mooie… | 20 mei '17 |
| Hedwig | Groots verhaal! En je bent dus al ernstig besmet met… | 20 mei '17 |
| Ans | Hola... wat n interessante gespreken heb jij al lopend… | 19 mei '17 |
| Janny | Volgens mij had ik gisteren een reactie geplaatst… | 19 mei '17 |
| Els | Je loopt veel km op een dag. En dat lijkt je makkelijk… | 19 mei '17 |
| Hedwig | Sin Palabres | 19 mei '17 |
| Ans | Hola...Op t weer heb je geen invloed dat is dus minder… | 18 mei '17 |
| Hedwig | Zoals ik vanochtend al zei Alle zegen komt van boven!… | 18 mei '17 |
| Marijke | Wat een ramp, die regen, kun je niet gebruiken maar… | 18 mei '17 |
| Els | Regen! Bah! Dan kun je toch beter de warmte van de… | 18 mei '17 |
| Els | Je hebt al een aardig gezellig clubje om je heen verzameld!… | 18 mei '17 |
| Hedwig | Wat heerlijk toch al die ontmoetingen! En je schrijft… | 18 mei '17 |
| Sandra | Hey Wendy, mooie verhalen en prachtige foto's.… | 18 mei '17 |
| Suus | Wow wendy! Wat een verhalen allemaal! Helemaal onder… | 18 mei '17 |
| Els Kohler | Wat mooi: al die bijzondere ontmoetingen; soms kort,… | 17 mei '17 |
| Els Kohler | Hoi Wendy, ik hoorde van Els dat je naar Santiago… | 17 mei '17 |
| Hedwig | Wendy. . . Mooie verhalen moeilijke verhalen ontroerende… | 16 mei '17 |
| Els | Wat een verhalen en emoties! Zo heeft iedereen wel… | 16 mei '17 |
| Ans | Hola... vanmorgen jouw reisblog-adres doorgekregen… | 16 mei '17 |
| Mirjam | Yogastretching met een Paul Newman look-a-like...wie… | 16 mei '17 |
| Kees | Hey Wendy, Zen met een tingelmuziekje is niks mis… | 16 mei '17 |
| Marijke | En ook nu weer mooie foto's. | 15 mei '17 |
| Janny | Fijn om te lezen dat het goed met je gaat! Wat een… | 15 mei '17 |
| Hedwig | Wen laat je niet opjutten en niet haasten! Jacobus… | 15 mei '17 |
| Marina | Hoi zusje, fijn te horen dat het goed gaat en dat… | 15 mei '17 |
| Els | Ik dacht dat je al rustig was. Maar je laat je toch… | 15 mei '17 |
| Heidi | Wendy dit wordt een heel mooi avontuur, en ik vind… | 14 mei '17 |
| Martha | Wandel ze en hele mooie foto's . Ik blijf je… | 13 mei '17 |
| Tony | Leuk Wendy zo'n reislog. Leuk om te lezen en… | 13 mei '17 |
| Anja | Hoi Wendy, goed bezig! En jij twijfelt over je schrijftalent??… | 13 mei '17 |
| Marina | Hoi zusje, leuk voor je dat het goed gaat en dat je… | 12 mei '17 |
| Hedwig | Wen! Diepe buiging! 1e dag naar Roncevalles gelopen.… | 12 mei '17 |
| Els | Knap gedaan hoor! De rest gaat nu vanzelf! Slaap lekker… | 12 mei '17 |
| Hedwig | Heujj dus toch in 1 keer naar Roncevalles! Geweldig… | 12 mei '17 |
| Kees | Top Wendy, Wow, nu is het begonnen. Dit wordt jou… | 12 mei '17 |
| Els | Nou Wendy, we hebben je veilig en op tijd in St. Jean… | 12 mei '17 |
| Hedwig | Geweldig! Je bent op weg! | 11 mei '17 |
| Marijke | Hee Wendy, wens je een hele mooie tocht toe, ben erg… | 10 mei '17 |
| Martha | Wendy een super mooie reis . Geniet ervan | 10 mei '17 |
| Hedwig | Lieve Wen! Daar ga je! Buen Camino | 9 mei '17 |
| Kees | Hey Fysiotje, Je bent er klaar voor. Maak er een geweldige… | 9 mei '17 |
| Janny | Hey Wendy, het is bijna zover!! Ik wens je heel veel… | 9 mei '17 |

- Marijke: Weer een hele ervaring rijker…
- Janny: Morgen begint het werkzame…
- Tony: Wendy welkom thuis. Bedankt…
- Dick Blommendaal: Ik zie in jou een beetje…
- Els: Ja!!! Je bent weer thuis!…
Alle reacties »