Reacties

Reacties 151 - 194 van 194

Naam Reactie Datum
Leonie leander de kroon ik vind het geweldig wat je doet nog heel veel fijne… 21 mei '17
Dick Blommendaal Behalve het moeten zoeken naar een slaapplaats, maakt… 20 mei '17
Els The Camino is only the beginning! Dat is een mooie… 20 mei '17
Hedwig Groots verhaal! En je bent dus al ernstig besmet met… 20 mei '17
Ans Hola... wat n interessante gespreken heb jij al lopend… 19 mei '17
Janny Volgens mij had ik gisteren een reactie geplaatst… 19 mei '17
Els Je loopt veel km op een dag. En dat lijkt je makkelijk… 19 mei '17
Hedwig Sin Palabres 19 mei '17
Ans Hola...Op t weer heb je geen invloed dat is dus minder… 18 mei '17
Hedwig Zoals ik vanochtend al zei Alle zegen komt van boven!… 18 mei '17
Marijke Wat een ramp, die regen, kun je niet gebruiken maar… 18 mei '17
Els Regen! Bah! Dan kun je toch beter de warmte van de… 18 mei '17
Els Je hebt al een aardig gezellig clubje om je heen verzameld!… 18 mei '17
Hedwig Wat heerlijk toch al die ontmoetingen! En je schrijft… 18 mei '17
Sandra Hey Wendy, mooie verhalen en prachtige foto's.… 18 mei '17
Suus Wow wendy! Wat een verhalen allemaal! Helemaal onder… 18 mei '17
Els Kohler Wat mooi: al die bijzondere ontmoetingen; soms kort,… 17 mei '17
Els Kohler Hoi Wendy, ik hoorde van Els dat je naar Santiago… 17 mei '17
Hedwig Wendy. . . Mooie verhalen moeilijke verhalen ontroerende… 16 mei '17
Els Wat een verhalen en emoties! Zo heeft iedereen wel… 16 mei '17
Ans Hola... vanmorgen jouw reisblog-adres doorgekregen… 16 mei '17
Mirjam Yogastretching met een Paul Newman look-a-like...wie… 16 mei '17
Kees Hey Wendy, Zen met een tingelmuziekje is niks mis… 16 mei '17
Marijke En ook nu weer mooie foto's. 15 mei '17
Janny Fijn om te lezen dat het goed met je gaat! Wat een… 15 mei '17
Hedwig Wen laat je niet opjutten en niet haasten! Jacobus… 15 mei '17
Marina Hoi zusje, fijn te horen dat het goed gaat en dat… 15 mei '17
Els Ik dacht dat je al rustig was. Maar je laat je toch… 15 mei '17
Heidi Wendy dit wordt een heel mooi avontuur, en ik vind… 14 mei '17
Martha Wandel ze en hele mooie foto's . Ik blijf je… 13 mei '17
Tony Leuk Wendy zo'n reislog. Leuk om te lezen en… 13 mei '17
Anja Hoi Wendy, goed bezig! En jij twijfelt over je schrijftalent??… 13 mei '17
Marina Hoi zusje, leuk voor je dat het goed gaat en dat je… 12 mei '17
Hedwig Wen! Diepe buiging! 1e dag naar Roncevalles gelopen.… 12 mei '17
Els Knap gedaan hoor! De rest gaat nu vanzelf! Slaap lekker… 12 mei '17
Hedwig Heujj dus toch in 1 keer naar Roncevalles! Geweldig… 12 mei '17
Kees Top Wendy, Wow, nu is het begonnen. Dit wordt jou… 12 mei '17
Els Nou Wendy, we hebben je veilig en op tijd in St. Jean… 12 mei '17
Hedwig Geweldig! Je bent op weg! 11 mei '17
Marijke Hee Wendy, wens je een hele mooie tocht toe, ben erg… 10 mei '17
Martha Wendy een super mooie reis . Geniet ervan 10 mei '17
Hedwig Lieve Wen! Daar ga je! Buen Camino 9 mei '17
Kees Hey Fysiotje, Je bent er klaar voor. Maak er een geweldige… 9 mei '17
Janny Hey Wendy, het is bijna zover!! Ik wens je heel veel… 9 mei '17

 « Vorige 1 2 3 4